dinsdag 30 januari 2018

D66 Maassluis presenteert verkiezingsprogramma

D66 Maassluis is klaar voor de toekomst!
Dat blijkt wel uit de plannen die we hebben voor Maassluis. Met trots presenteren wij ons verkiezingsprogramma voor 2018-2022. Met een positief geluid en een toekomstgerichte blik vertegenwoordigen wij optimistisch Maassluis.

Vrijdagavond 9 februari zullen wij het verkiezingsprogramma officieel presenteren tijdens een borrel in het Sleepvaartmuseum van Maassluis. Je bent vanaf 19:30 uur van harte welkom om met ons te proosten op de toekomst van Maassluis!

Lijsttrekker Justin Doekhi schrijft in zijn voorwoord:

“De toekomst heeft een hoop onzekerheden in het verschiet, maar tegelijkertijd biedt de toekomst ook een hoop kansen. D66 wil die kansen benutten om de stad verder te laten ontwikkelen. In dit verkiezingsprogramma kunt u lezen hoe wij Maassluis klaarmaken voor de toekomst.
D66 Maassluis heeft zichzelf ook vernieuwd en klaar gemaakt voor de toekomst. Naast onze ervaren kandidaat raadsleden ben ik erg trots om te mogen samenwerken met onze nieuwe politieke talenten. Een erg enthousiaste club mensen met echte D66-idealen. We gaan er met z’n allen voor om Maassluis te laten floreren!”

>>Lees hier ons volledige programma<<

>>Of download hier de PDF-versie<<